Facebook on maailma suurim ja populaarseim sotsiaalmeedia võrgustik. Ettevõtetele ja brändidele pakub Facebook palju erinevaid turundusvõimalusi tasuta brändilehekülgedest kuni tasulise reklaamini. Loome ja haldame Facebooki brändilehekülgi, loome sisu ja kasvatame järgijaskonda ning viime läbi turunduskampaaniaid.
Facebook on populaarne sotsiaalmeedia- ja suhtlusvõrgustik, mis võimaldab püsida ühenduses oma perekonna ja sõpradega ning postitada ja jagada omavahel erinevat sisu nagu uudised, kommentaarid, veebilingid, pildid, videod. Sisule on omakorda võimalik reageerida, näiteks märkida see meeldivaks, lisada emotikoone, kommenteerida või seda edasi jagada. Oma üle miljardi kasutajaga on Facebook maailma suurim sotsiaalmeediavõrgustik.
Suure kasutajate arvu ja populaarsuse tõttu on Facebooki kasutama hakanud ka paljud ettevõtted ja brändid, kelle jaoks on loodud eraldi tasuta ja tasulised teenused. Ärikasutajatest ja nendele pakutavatest teenustest on tänaseks saanud üks Facebooki peamisi tuluallikaid. Järgnevalt tutvustame lühidalt Facebooki kasutamise võimalusi ettevõtetele.
Brändileheküljed. Ettevõtete ja brändide jaoks on Facebookis spetsiaalse funktsionaalsusega brändileheküljed, mis sisuliselt kujutavad endast ettevõtte profiili ettevõtte poolt hallatava ja kontrollitava infoga. 2017. aasta alguses oli Facebookis üle 30 miljoni brändilehekülje. Brändi lehekülje loomine on tasuta. Põhifunktsionaalsus on sarnane tavakasutajate profiilidega – võimalus postitada sisu ja sisule reageerida, suhelda oma järgijaskonnaga jmt. Sellele lisanduvad täiendavad funktsioonid, mis ettevõtte/brändi tegevusalast olenevalt võivad veidi varieeruda.
Kogukonnad. Brändilehekülgedel on võimalik luua spetsiaalseid foorumilaadseid brändi- või teemakeskseid kasutajate kogukondi, mille liikmed saavad omavahel ja/või brändiga hõlpsamini suhelda, postitades ja jagades omavahel sisu ning vastates üksteise küsimustele ja kommentaaridele.
Tasuline reklaam. Facebooki pakub üsna palju erinevaid tasulise reklaami lahendusi. Valida saab mitme erineva formaadi (näiteks video, bänner, tekstisõnum, karusellreklaam) ja eesmärgi vahel (kuvamised, klikid, veebiliiklus). Reklaami saab tellida enda poolt loodud sisule, oma brändileheküljele, e-poele, internetileheküljele või muule veebisisule, äpile jne. Reklaami on võimalik osta nii kliki- kui ka kuvamiste arvu põhiselt. Facebooki reklaami üheks suurimaks eeliseks on sihtgrupi valimise suur paindlikkus ja täpsus.
E-kaubandus. Facebook võimaldab brändilehekülgedel luua oma toodete müümiseks e-poode või pakkuda müüdavaid teenuseid. Vastav funktsionaalsus on tasuta.
Messengeri suhtlusliides. Messenger on Facebooki spetsiaalne rakendus otsesõnumite saatmiseks ja vastuvõtmiseks. Brändide ja ettevõtete jaoks tähendab see head ja mugavat võimalust oma klientidega suhtlemiseks ja klienditeeninduse parandamiseks. Lisaks võimaldab Messenger luua automaatvastuseid ja suhtlusroboteid veelgi kiiremaks ja lihtsamaks suhtluseks.
Facebookis turundamise võimalused ja eelised ettevõtetele ja brändidele:
Mõned üldisemad näpunäited ja nõuanded Facebookis turundamiseks:
Facebookiga on võimalik lähemalt tutvuda või liituda veebiaadressil facebook.com. Kui juba Facebookis oled, viska pilk peale ka meie enda brändileheküljele facebook.com/rappmarketing.
VÕTAME VASTU UUSI PROJEKTE, KÜSI PAKKUMIST!
Kui sul on küsimusi meie poolt pakutavate teenuste kohta või soovid saada hinnapakkumist, saad seda kiiresti ja mugavalt teha täites kõrvaloleva ankeedi või võttes ühendust allolevatel kontanktandmetel.
E-post: info@rapp.ee
Messenger: m.me/rappmarketing