Twitteri turundus

Twitter pakub suurepäraseid võimalusi oma bränd globaalsel tasemel nähtavaks muuta ja rahvusvahelise auditooriumi ette viia. Samas võib Twitterit edukalt kasutada ka täiendava klienditeeninduskanalina. Loome ja haldame ettevõtete ja brändide Twitteri kontosid, koostame sisustrateegia ja meediaplaani, loome sisu ning kasvatame järgijaskonda. 

Mis on Twitter?

Twitter on sõnumipõhine sotsiaalmeediakanal (suhtlusvõrgustik), mis võimaldab kasutajatel (sh ettevõtted, brändid ja avaliku elu tegelased) edastada ja postitada kuni 140 tähemärgi pikkuseid lühisõnumeid, pilte ja lühivideosid. Kogu postitatud sisu on kõigile huvilistele avalikult kättesaadav mikroblogi laadse infovoo vahendusel ning indekseeritav ka suuremate otsingumootorite poolt, mis teeb avaldatud sisu hõlpsasti leitavaks ja avastatavaks ka väljaspool Twitteri keskkonda. Üle 300 miljoni aktiivse kasutajaga on Twitter Facebooki ja Instagrami järel üks populaarsemaid ja enamkasutatavaid sotsiaalmeedia kanaleid.

 

Millised on Twitteri kasutamise eelised ettevõtetele?

Ettevõtted ja brändid võivad Twitterist kasu lõigata mitmel erineval viisil:

  • Brändi tuntuse tõstmine. Twitteris turundamine on lihtne viis suurendada ettevõtte/brändi tuntust, nähtavust ja leitavust veebis. Twitteri potentsiaal on suurem rahvusvaheliste või eksporti teostavate ettevõtete jaoks, kuid sobib ka kohalikele ettevõtetele brändi tuntuse tõstmiseks ja leitavuse parandamiseks.
  • Klienditeenindus. Twitter pakub täiendava võimalus olemasolevatele ja potentsiaalsetele uutele klientidele ettevõtte/brändiga kontakteerumiseks ja suhtlemiseks. Ole seal, kus on sinu sihtgrupp!
  • Kiire ja efektiivne PR ja turunduskommunikatsiooni meedium, mis võimaldab hetkega soovitud sõnumi avalikkuse ette viia või oma sõnumit võimendada.
  • Sotsiaalne kuulamine. Twitter kui sotsiaalse kuulamise töövahend võimaldab ettevõtetele/brändidel jälgida oma valdkonnas toimuvat, kuulata ja osaleda teiste vestlustes (sh kiiresti reageerida brändi puudutavatele sõnumitele) või silma peal hoida konkurentide tegemistel.
  • Uued kliendid. Twitter aitab leida uusi potentsiaalseid kliente ja luua uusi ärisuhteid, võimaldades uute kasutajatega lihtsalt ja kiiresti kontakti saada.
  • Twitter aitab püsida pildis (ja meeles). Aktiivne Twitteri kasutamine tagab brändi pideva pildis püsimise, suurendades ühtlasi võimalust, et tarbija peab brändi meeles ja bränd on tarbija jaoks ostu planeerimisel üks esimesi valikuid.
  • Sotsiaalne müük. Twitter kui täiendav võimalus tutvustada ettevõtte tooteid ja teenuseid ning teostada müüki. Siiski tuleks sotsiaalmeedias liigse müügiga ettevaatlik olla postitades müügipakkumisi veheldumisi muu sisuga.
  • Reklaam. Twitteri tasuline reklaam kui hea võimalus oma toote/teenusega suurema avalikkuse ette jõuda.
  • Sisuturundus. Twitter pakub lisa võimendust ettevõtte poolt loodud muule sisule (blogi postitused, artiklid, õpetused, e-raamatud jmt), vahendades seejuures veebiliiklust ettevõtte kodulehele, blogisse või maandumislehele.

 

Kuidas Twitteris turundust teha?

Mõned nõuanded ja soovitused Twitteris turundamiseks:

  • Ole olemas. Luues ettevõttele Twitteri konto, suurendad oma ettevõtte/brändi leitavust ja kättesaadavust.
  • Ole lihtsasti leitav ja äratuntav. Nime valimisel lähtu ettevõtte/brändi nimest teistes sotsiaalmeedia võrgustikes, kasutades võimaluse korral kõikjal ühte ja sama nime ja visuaali. Kasuta maksimaalselt ära profiili kirjelduseks antud ruumi (kuni 160 tähemärki) selge ja lühikese kirjeldusega ettevõttest, brändist, tootest või teenustest. Lisa link oma koduleheküljele või maandumislehele.
  • Ole aktiivne. Kui konto on loodud, pead seda ka aktiivselt jälgima ja sinna relevantset sisu tootma. Lihtsalt passiivsel kohalolekul ei ole Twitteri puhul mõtet. Postita kaasavat ja informatiivset sisu, jaga linke oma ettevõtte blogi postitustele või huvitavale sisule mujal veebis.
  • Ole atraktiivne. Võimalusel kasuta visuaale - postita pilte ja videosid.
  • Ole nähtav. Kasuta postituste juures sobivaid hashtage. Loo brändispetsiifiline hashtag ja kutsu kasutajaid üles seda kasutama. Kasuta ära Twitteri tasulise reklaami võimalusi uue toote või teenuse tutvustamiseks, brändi tuntuse tõstmiseks või mõneks muuks turunduskampaaniaks.
  • Ole sotsiaalne. Kuula ja jälgi vestlusi ning reageeri ettevõtte mainimistele teiste kasutajate poolt, vasta küsimustele või jaga kommentaare. Kaasa ja aktiveeri jälgijaid või küsi avalikkuse arvamust Twitteri vestluste abil.

Twitteriga saad lähemalt tutvuda või endale konto luua veebiaadressil twitter.com. Tutvu ka meie Twitteri leheküljega ja hakka jälgijaks: twitter.com/rappmarketing või @rappmarketing (Twitteri sisene kasutajaviide).

Oleme abiks Twitteris turundamisel

  • Loome ja haldame ettevõtte/brändi Twitteri kontosid.
  • Koostame sisustrateegia ja meediaplaani.
  • Loome kasulikku ja atraktiivset sisu.
  • Kasvatame ja haldame järgijaskonda.
  • Viime läbi Twitteri siseseid turundus- ja reklaamikampaaniaid.
Twitteri turundus
Jaga seda lehekülge

Kõik turundusteenused ühest kohast

Väikeettevõtetele pakume eraldi turunduse juhtimise täisteenust fikseeritud kuutasu eest. Võta meiega ühendust ja leiame koos Teile sobiva lahenduse.

Võta ühendust

VÕTAME VASTU UUSI PROJEKTE, KÜSI PAKKUMIST!

Kui sul on küsimusi meie poolt pakutavate teenuste kohta või soovid saada hinnapakkumist, saad seda kiiresti ja mugavalt teha täites kõrvaloleva ankeedi või võttes ühendust allolevatel kontanktandmetel.

E-post: info@rapp.ee
Messenger: m.me/rappmarketing

RÄPP OÜ (reg. nr. 14269929)
Arveldusarve: Swedbank EE522200221066987218